۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

سلام دوستان من برگشتم!

سلام دوستان من برگشتم!
راستش 2هفته ای میشه که برگشتم ولی هر چی به این مخم که چیزی به از کار افتادنش نمونده فشار آوردم نتونستم مطلبی رو روی کاغذ بیارم.
اما امروز با دیدن این همه لطف دوستان واقعا خجالت زده شدم و این شد که به این مطلب بسنده کردم.
همه بهم می گن که خیلی خوشتیپ شدی با این سر تاس و این عینک دودی و این پیرهن سفید اندامی. من که می دونم یه سرطانی که به خاطر مصرف بیش از حد داروهای فوث شیمیایی شکمش بالا اومده و مجبور شده سرشو از ته بتراشه اصلا قیافه ی جذابی نداره ، ولی چون نمی خوام مثل اونای دیگه که به مرگ نزدیک شدن و بد خلقی میکنن اعصاب خونوادمو که بیش از حد با من مهربون شدن و دوستام که هر روز میان و من بیرون میبرن به هم بریزم، سعی می کنم چهره ی خندانی داشته باشم، ولی کی از درون خبر داره!
می گن خوب میشی و سرطان خوش خیم بوده! ولی راستش این روزا خودمو خیلی به مرگ نزدیک می بینم و راستش اصلا ازش ترسی ندارم، این روزا روزای خوبی دارم، آخه از این طرف این همه محبت و از طرف دیگه خیلی به خدا نزدیک شدم، خیلی!
از همه ی دوستای خیلی خوبم که باهام همدردی کردن واقعا ممنونم و نمی دونم چه جوری ازتون تشکر کنم و از همه به خاطر نگرانی که واسشون درست کردم و همچنین نتونستم مطالب قشنگتونو بخونم عذر می خوام.
نمی دونم کی دوباره مطلب بدم ولی اگه اتفاقی توی زندگیم رخ داد یا خودم یا دوست عزیزم بهتون خبر می ده.
یا حق

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

خوش آمدي

ناشناس گفت...

salam
behet bad joor hasrat mikhorm
eshala ke khobe khob mishi aziz
in roza man ham daghoonam
saratan to ruham rishe karde

ناشناس گفت...

سلام دوست من فقط اومدم بهت بگم خوش اومدی. منتظرتم :)

ناشناس گفت...

سلام ای دوست
دوست عزیزم مگه میشه ما شما رو فراموش کنیم کدام دوست عزیزی از یاد دوستش رفته که شما بری
دوست خوبم......................... تو را به خدا از این حرفها نزن به امید خدا حالتون خوبه خوبه خوب میشه
شما باید حالا حالاها برای ما بنویسین انقدر که دیگه هممون عصا به دست بیایم و آپ کنیم وبلاگ همه ی ما با حضور هم جون میگیره دیگه اینو نگین ایشالا تنها اتفاقی که توی زندگیتون رخ میده و هر روز میاین و برای ما می نویسین شادی ها و شورها و خوشحالی هایی هست که از یاد خدا جاریه و در عطر آرزوها غرقه

موفق و پیروز در پناه خدا باشید

ناشناس گفت...

سلام
خیلی خیلی خوشحال شدم از برگشتت.
ممنون که سر زدی

ناشناس گفت...

salam mamnon behem sar zadi
yeki jesmesh marize
ye galbesh mimire
yeki afsorde shode
yeki geryash migire
man ke hamasho daram chikar konam
in roza divone ham shodam mikhandam ama to chesham ashke game
gerye mikonam khandam migire
rahat begam tamom shodam dige
omidvaram harche zodtar khob shi mohatam dar biyad

ناشناس گفت...

salam azinke bazam mibinemitonkheyli khoshhalim vaghean khoshahal shodim

khosh omadid
(dokhtaraye koche poshti
)

ناشناس گفت...

سلام اتانازی برات از ته دل دعا میکنم که خوب شی
البته قدر مرگم باید دانست
خوش حالم که هستی و اومدی
خوشحالم برات که یه خانواده داری
یه خانواده و دوستایی که براشون مهمی
نعمت بزرگیه
خیلی وقته میخوام نظر بدم ولی اینترنت همش کند پیش مرفت تو ارشیو وبم هم این مساله را ذکر کردم
ولی شانسی پس از مدت ها اومد !
خوش حال میشم اگه بیای سربزنی
ارزوی من برای شما بی ارزویی است

ناشناس گفت...

یادم رفت اسم بزنم

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز


میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر رو بهتون تبریک بگم

راستی دوست عزیز چرا دیگه به ما سر نمی زنید ؟
امیدوارم هر کجا که هستید خوشبخت و سربلند باشید
موفق و پیروز در پناه خدا باشید

ناشناس گفت...

saaaaaaaaaalam dadash
be khoda kheili vaghte mikhastam biam behet sar bezanam vaght nakardam vagar na ma dadashaiy mese to ro hichvaght faramosh nemikonam
ba marefat kojaiy pas
chera up nemikoni?
chera ma ro montazer mizari?
bisabrane moshtaghe upet hastam
doat mikonam garche bandeie gonah kare khoda hastam vali belakhare manam del daram khoda ro che didi...
nemitonam ehsaseto dark konam vali sai mikonam khodamo jaie to bezaram ta shaiad ye kam betonam darket konam